La Nit de Castells, que es va celebrar aquest passat dissabte 27, és una iniciativa de la Revista Castells, organitzada conjuntament amb l’Ajuntament de Valls, TAC 12 i La Xarxa i té com a missió distingir colles, castells, trajectòries, places i iniciatives diverses de foment del fet casteller.

El Premi Especial de la nit de Castells que cada any es lliura per reconèixer un fet rellevant del món casteller pel seu impacte, transcendència o valor va ser pel Museu Casteller de Catalunya. Van lliurar el premi Santi Terraza, editor de la Revista Castells, i Eloi Miralles, membre del consell assessor de la Revista Castells. Van recollir el reconeixement Dolors Farré; alcaldessa de Valls, Adelaida Moya; directora general de Cultura Popular de la Generalitat de Catalunya, Òscar Sánchez; diputat de Promoció Social i Cultural de la Diputació de Tarragona i Rubén Gaón; president de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya.